Претражи овај блог

четвртак, 1. октобар 2009.

Hakerske tajne

Hakerske tajne


Ako niste znali, hakeri imaju jenu Xtra tajnu!

To je hakerski jezik, ali ne u binarnom zapisu.

Obicno na hakovanim sajtovima stoje razni simboli kao sto su : M<╔¥ⁿ╨1i$|Y↔355►5E▀α▐ ▌▄ █╤4²Z#πΣ╔┘+1╣ itd...

E sada, kako to postici??!?!

Ako ste citali clanak o nevidljivom folderu sigurno ste videli razmak tj. kao neki nevidljivi naslov dok ste drzali [ALT] i kucali brojeve 0 1 6 0 .

TO JE HAKERSKI KOD za razmak!!!

Probajte na primer ♣ tako sto cete drzati [ALT] i kucati 3 3 3 3 !

Ima mnogo tih simbola. Ajde sada vi pokusajte! Evo npr. ja sada drzim [ALT] i kucam brojeve 9 6 9 5 . To mi je prvo palo na pamet. Ja sam dobio ovakav simbol: ▀

Kao sto sam rekao postoji NA MILIJARDE simbola koje hakeri korste!

NAPOMENA : Ne morate kucati samo 4 broja. Probajte i sa vise brojeva!!!

Нема коментара:

Постави коментар

Napisite ovde svoj komentar